Sorrend nélkül a számomra legkedvesebb muzsikák 2015-ben. A Mad Max-et és az Agyamanókat azért jóval többször hallgattam a többinél.
WHIPLASH (Overture)
AGYMANÓK (Bundle of Joy)
MAD MAX - A HARAG ÚTJA (Brothers in arms)
THE GOOD DINOSAUR (Homestead)
CSILLAGOK HÁBORÚJA VII. - AZ ÉBREDŐ ERŐ (The Jedi Steps and Finale)
HŐS6OS (First flight)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése